Μουρατίδου Ελένη

Μουρατίδου Ελένη

Ελένη Μουρατίδου

Επίκουρη καθηγήτρια (Maîtresse de Conférences, en Sciences de l’Information et de la Communication, Habilitée à Diriger des Recherches, Université Sorbonne Paris Nord, LabSIC)

http://labsic.univ-paris13.fr/membre/mouratidou-eleni/ 

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σπούδασε Γαλλική Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Παρουσίασε μεταπτυχιακή εργασία στο γλωσσολογικό τμήμα του Université de Paris με θέμα τη σημειωτική της θεατρικής σκηνογραφίας και εκπόνησε διδακτορική διατριβή πάνω στη σημειολογία του θεάτρου στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Κατόπιν μεταδιδακτορικής έρευνας στο Πανεπιστήμιο της Λιέγης εξελέγη Λέκτορας με αντικείμενο τη στρατηγική και διαδικτυακή επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο Sorbonne Université Paris Nord. Οι έρευνες της αναφέρονται στη σημειωτική ανάλυση της διαφήμισης, της ψηφιακής επικοινωνίας και των στρατηγικών αναπαραστάσεων των εμπορικών και πολιτισμικών οργανισμών. 

Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε γαλλικά και διεθνή περιοδικά καθώς και τη πρόσφατη έρευνά της στον εκδοτικό οίκο ISTE σε γαλλική και αγγλική γλώσσα : 

  • Mouratidou, E. (2020), Politiques de re-présentation de l’industrie de la mode. Discours, dispositif, pouvoir, Londres, ISTE, 214 p. : https://www.istegroup.com/fr/produit/politiques-de-re-presentation-de-lindustrie-de-la-mode/
  • Mouratidou, E. (2020), Re-presentation Policies of the Fashion Industry, London, ISTE, Willey, 236 p.,:  https://iste.co.uk/book.php?id=1674.
  • Mouratidou E. (2018), « Mettre en scène l’invisible : des coulisses aux images-coulisses de l’industrie de la mode », Communication & Langages, n° 198, p. 85-100.
  • Mouratidou E. (2018), « Stratégies et enjeux communicationnels des expositions muséales des marques de luxe : Chanel, Dior & Louis Vuitton », MEI 42, p. 221-230
  • Mouratidou E. (2018), « Les formats-manif de l’industrie de la mode : stéréotypes & trivialité », Itinéraires. Littérature, Textes, Cultures : http://journals.openedition.org/itineraires/4273 ; DOI : 10.4000/itineraires.4273.